بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:24
بازديد از اين پست : 247

توماس فرمالن، کاپیتان سابق و محبوب آرسنال امروز به طور رسمی پیراهن بارسلونا را بر تن کرد تا سال آینده برای این باشگاه بازی کند.

 
 

او در پیامی خطاب به هواداران آرسنال می نویسد: "پس از 5 سال حضور در آرسنال، که در دو سال آخر افتخار کاپیتانی این تیم را نیز داشتم اکنون زمان رفتن من فرارسیده است. باشگاه، اعضای تیم، هواداران، کادر فنی، کارکنان و سایر کارمندان باشگاه همواره به گونه ای با من رفتار می کردند که در زمین تمرین و در استادیوم امارات احساس می کردم در خانه خود هستم.

اکنون زمان فوق العاده ای برای من است و احساس می کنم مورد توجه و لطف خداوند قرار گرفته ام که این شانس را پیدا کرده ام تا عضوی از این باشگاه بزرگ باشم.

بازی های فوق العاده و تجربیات زیادی به همراه آرسنال داشتم که بهترین آن ها بالا بردن جام اتحادیه بود. می خواهم از همه شما تشکر کنم، توپچی بودن افتخار بزرگی بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »